ЧАСОПИС ЗА НАСТАВНИКЕ „Партнер у учењу“
Интервју са наставником Александром Тодосиjeвићем о улози наставника историје у окружењу ИКТ-а и мас медија
У чувеном научном чланку “Хоће ли медији утицати на учење” Роберт Козма, каже „Ако не схватимо и не учврстимо везу између медија и учења та ће се могућност првенствено користити за интерактивне сапунице и онлајн куповину робе с аутоматским преносом средстава плаћања. Њену ће образовну употребу можда одређивати филмски могули који ће производити образовно-забавне пустоловне игре виртуалне стварности, а допринос образовних стручњака ће бити сведен на минимум. Поново тврдим да би могли да се нађемо на клупи утакмице коју играмо.“ Да ли нам се баш овај, најгори могући сценарио, у добу мас-медија и ИКТ-а остварује попричали смо са наставником историје Александром Тодосијевићем на примеру популарне турске сапунице „Сулејман Величанствени“, његовог сјајног блога Учионица историје и још мало у ширину – о улози наставника историје, који образује и васпитава у окружењу јаких мас медија? Интервју можете прeузети за читање са ове веб стране(0.7МB, DOCX).
У међувремену нам је стигла лепа вест да је наставник Александар Тодосијевић добио прву награду на конкурсу “Дигитални час 2″ па користимо прилику да му на овој заслуженој награди честитамо!
Ideja je fascinantna. Čestitam kolegi Aleksandru!