Ознаке

, ,

ЧАСОПИС ЗА НАСТАВНИКЕ „Партнер у учењу“

Интервју са наставником Александром Тодосиjeвићем о улози наставника историје у окружењу ИКТ-а и мас медија

 

 

У чувеном научном чланку “Хоће ли медији утицати на учење” Роберт Козма, каже „Ако не схватимо и не учврстимо везу између медија и учења та ће се могућност првенствено користити за интерактивне сапунице и онлајн куповину робе с аутоматским преносом средстава плаћања. Њену ће образовну употребу можда одређивати филмски могули који ће производити образовно-забавне пустоловне игре виртуалне стварности, а допринос образовних стручњака ће бити сведен на минимум. Поново тврдим да би могли да се нађемо на клупи утакмице коју играмо.“ Да ли нам се баш овај, најгори могући сценарио, у добу мас-медија и ИКТ-а остварује попричали смо са наставником историје Александром Тодосијевићем на примеру популарне турске сапунице „Сулејман Величанствени“, његовог сјајног блога Учионица историје и још мало у ширину – о улози наставника историје, који образује и васпитава у окружењу јаких мас медија? Интервју можете прeузети за читање са ове веб стране(0.7МB, DOCX).

У међувремену нам је стигла лепа вест да је наставник Александар Тодосијевић добио прву награду на конкурсу “Дигитални час 2″ па користимо прилику да му на овој заслуженој награди честитамо!

Извор: ЧАСОПИС ЗА НАСТАВНИКЕ „Партнер у учењу“

Advertisements