Ознаке

Из предговора приређивача:

Припреме, испити, домаћи задаци, испитивање, план и програм, стручна усавршавања, изостанци, седнице, дневници, поправни испити, матура, мобилни под клупом, родитељски састанци, Фејсбук, правилници…није лако бити наставник! Наставник је сваки дан баш као на позорници – ученици су му публика, понекад више, а понекад мање склона позитивној реакцији.
Питање како бити добар наставник сигурно је врло добро познато свакоме ко је икад имао прилику стати пред ученике и покушати им пренети своја знања. Бити или не бити строг, попустљив или забаван, питање је сад! Пред вама се налази приручник који би вам требао помоћи с некима од ових питања.
Провест ћемо вас кроз различите теме: што је важно у односу ученика и наставника, што су тачно генерацијске разлике и како се с њима носити, како добро организоват час и мотивисати не само ученике, већ и себе самог, те оно што је ученицима понекад најважније – што је битно имати на уму у процесу оцењивања ученика.
Овај је приручник компилација знања и информација које су вам добро познате, али се понекад изгубе у јурњави с једног часа на други и у журби око обрађивања опширног градива.
Надамо се да ће вам приручник бити врло конкретан и сажет извор идеја те да ће вам донети нову енергију и мотивацију за оно што радите најбоље – несебично преносите своје знање и вештине из генерације у генерацију.

Маја Мандекић, British Council

Аутори: Ивана Илић, Ирена Иштванић, Јелена Летица, Горан Сироватка, Дијана Вицан

Преузми: Управљање разредом

Извор: Агенција за струковно образовање и образовање одраслих

Advertisements